2011. április 14., csütörtök

Toshiba Satellite 2,2 Ghz - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Hibás. Nem indul el. Hiányzik a merevlemez, dvd, wifi, töltő. Nem tudom mi a baja. Szerelőhöz nem vittem, mert nem akartam rá költeni. Az lcd-t megnéztem, mert fel akartam használni, de végül nem jött össze, úgy hogy benne maradt. Visszarakásnál a keret nem lett rendesen visszatéve. Ez nem hiba, inkább trehányság. A fedőlapon karcolások vannak, egyébként nincs repedés, se törés. Szép állapotú. Régebben még működött, aztán egyszer csak nem.
Többet nem tudok róla. Nálam két éve van, több mint egy éve feléje sem néztem.
Postai szállításra garanciát nem vállalok, ebből következik, jobban örülök a személyes átvételnek.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-04-18 23:18
. Toshiba Satellite 2,2 Ghz - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Fontos