2011. szeptember 30., péntek

Újsz! 40-42-es szuper alkalmi pulcsi - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Üdvözöllek!!!
Szept. 26-tól-Új feltöltés, kiárusítás a készlet erejéig!!!: -)
Szuper őszi darabok vagy eddig sosem feltöltött szuper és vagány nyári darabok kiárusítása az eredeti ár töredékéért Rencsy84-nél!!!
Ezen az aukción egy kb: 40-42-es(nekem 44-es méretre már kicsit szűk) szuper alkalmi pulcsira licitálhatsz!
Tavaly Szilveszterre vettem akkor volt rajtam 1x azóta már kihíztam sajnos!
Eredeti ára: 6490Ft volt!
Most vidd a töredékéért!
Karácsonyra, szilveszterre nagyon szuper!
Idő hiányában  mivel rengeteg dolog vár még feltöltésre most sok termékemet nem tudtam lemérni de kérésre ha van érdeklődő szívesen lemérem!: -)
Nézz körül nálam és spórolj a postán, indul az őszi leárazás és új árú feltöltés!!!!



Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2011-10-17 17:44
. Újsz! 40-42-es szuper alkalmi pulcsi - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Fontos